Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

poezi të përkthyera

Jorgos Seferis

Refuzimi


Në bregdetin e fshehur
të bardhë si një pëllumb
etje kishim një mesditë
Por uji është i njelmët.

Mbi rërën e artë
shkruajtëm emrin e saj
mirë që fryu puhija
dhe u fshi emri i saj

Me ç'farë zemre e frymëzimi
ç'farë shprese e ç'farë pasioni morëm jetën tonë gabim
dhe ndëruam jetë.


Jorgos Sarantaris
 
Flas
 
 
Flas sepse ekziston nje qiell që dëgjon
Flas sepse flasin sytë e tu
Nuk ekziston det, nuk ekziston vend
Kur sytë e tu nuk flasin
Kur  sytë e tu flasin  unë kërcej
Pak gjelbërim shkelin këmbët e mia
Era fryn dhe na dëgjon.
 
 

 Kush i çmendur nga dashuria është ?


Kush i çmendur nga dashuria është ?
le të bëjë gropa në të gdhirë
të vemi atje të pimë
shiun.
me që ne , nën çdo çati strehohemi
Në çdo oborr
Era kapistron qiellin
pemët
dhe toka shterpë
brënda nesh fundoset .





Kostis Palamas
Udhëtimi


Më shtrëngon vuajtja si lak në qaf
dhe brënda në zemër më duket si gjarpër.
Çuditërisht dua të filloj udhëtimin,
pa përfundim.

Rrugën ngandalë të përshkoj
por asgjëkundi dhe kurrë të mos qëndroj,
frymë të mos gjej,të gjitha t’i ngatëroj
me botë të verbër dhe të heshtur.

Të ndjej rrotull sheshe të shkreta,
shtëpi të mbyllura,oxhaqe të shuajtura
lart të mos ndriçojë asnjë yll,
dhe poshtë asnjë grua.

Në qoftëse gjendem në një udhëtim të tillë,
Pa përfundim,shkretëtirë,në një vend të panjohur,
Nuk do kem dëshirë të tepërt si tani,
E dashur,nga ty humba!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jorgos Saradaris
Ishte një grua, ishte ëndër…

Ishte grua, ishte ëndër ,ishin që të dyja
Gjumi më pengonte ta shikoja në sy
Por e puthja dhe gojën i mbaja
Si te ishte erë dhe te ishte mish
Më thoshte që më dashuronte, por nuk e dëgjoja pastër.

Më thoshte që dhimte po mos të rronte me mua
Ishte e zbehtë dhe trembësha për ngjyrën e saj
Çuditesha që ndieja shëndetin e saj
si shëndetin tim.

Kur u ndamë gjithmone natën.
Boshllëku mbuloi të ecurin e saj
Iku dhe gjithmonë haroja mënyrën e ikjes së saj.

Dita e re ndizej brënda meje përpara se të gdhihej
Ishte mëngjez kur këndoja.
Kur vetëm gërmoja
Dhe nuk e mendoja më atë.











Taqis Sinopulos
I djeguri

Shikoni hyri në flakë! tha njëri nga turma.
Kthyhen sytë shpejt.Ishte
në të vërtet ai që ktheu fytyrën
kur i folëm.
Dhe tani digjet.Por nuk theret ndihmë.


Guroj.Them të vete atje.Ta prek me dorën time.
Jam i  çuditëshëm si njeri.
Kush është ai që hidhet në flakë krenar?
Trupi i tij njerzor nuk i dhëmb?

Vendi këtu është i errët.Dhe i vështirë.Kam frikë.
Zjarin e huaj mos e trazo me thanë.

Por ai digjej vetëm.
Dhe sa zhdukej aq i shkëlqente fytyra.
Bëhej diell.
Në kohën tonë si në kohë të kaluara
Të tjerë janë brënda në flakë dhe të tjerët duartrokasin.
 



Arjiris Eftaliotis

Kënga e tavernës

Mer thikën pritëm dhe hidh copat e mia  në breg të detit,
Syri im!
Që nga çasti që më le, këtë botë neverita,
Dhe nuk shpresoj më për mirë. Humba.

Po vesh tani të bardhat e tua dhe florinjte e tu,
do të vije koha që do të vajtosh,  
kur do të qëndrosh në varrin tim të më thuash një ankesë,
Do të më gjesh dhe nëqoftëse dhëmb.

Mer flakë dhe më digj dhe bashkë me hirin tim,
në det të hapur ta shpërndash,
nazjaria ime Ipirotisa
Pyeta dhe më thanë që tjetër dashuron.


Jorgos Zalokostas
Puthja
Një bareshë dashurova, një vajzë lakmuese,
dhe e dashurova shumë,
isha zog që klithja,
dhjetë vjeç djalë.

Një ditë që rinim në barin me lulet e çelura,
-Maro, një fjalë do të them.
Maro, i thashë, të dua,
çmendëm për ty.

Nga mesi më rrëmbeu, më puthi në buzë
dhe më tha: -Për rënkimet, për dashurin e dhimbshme
Je i vogël akoma.

U rrita dhe e kërkoj…por tjetrin kërkon zemra e saj
dhe më haron mua të shkretin…
Por unë nuk e harroj
kurë puthjen e saj.



K.P.Kavafis

Qirinjtë
Ditët e ardhshme qëndrojnë përpara nesh
si një seri qirinjë të ndezur-
të florinjta, të ngrohta dhe energjike .

Ditët e kaluara pas ngelin,
një radhe e trishtueshme qirinjë të shuajtur
më të afërtat nxjerin tym akoma,
qirinjë të ftohtë, të shkrirë.

Nuk dua t’i shikoj më hidhëron pamja e tyre
më hidhëron drita e e tyre të kujtohem
Përpara shikoj qirinjtë e mi të ndezur.

Nuk dua të kthehem që të mos i shikoj dhe tmerrohem
sa shpejtë që radha e zymtë zgjatet
sa shpejtë që qirinjtë e shuar shumohen.







Taqis Varviciotis


Dëgjo fëmijtë

Dëgjo fëmijët qe gjëmojnë brënda në bodrum
Të shtypur nga retë e rënda
Që kanë zbritur mbi tokë

Kujto fërshëllimën e zgjatur të trenit
Ndarjen e ndritshme
Që jetove vetëm në ëndrat e tua

Ora e stacionit
Shënon prapë mesnatë

Dëbora bie papushim
Mbuluar të gjitha
Mbuluar akoma dhe fanarin e verdhë dhe të lagur të rrugës
Që rri pa gjumë vetëm tërë natën

Heshtja çan erën si një thikë
Dritat vajtojnë të grumbulluara
Në të fjeturën karocën e dimrit.


Janis Ricos
Greqia

Degë rushi të thyera, gurë, gjëmba dhe një shtambë.
Ara u shkretua. Mbyllur prej vitesh shtëpia.
Nuk u rikthye që atëhere Vangjeli.Prapa nga stalla
duket një pjesë deti, e kaltër e erët.
Kalin e tij e kishte shitur në ditë të vështira- një kalë i kuqë
me një vulë të bardhë në syrin e majtë.
‘Një pupël pulbardhe ra në degët e thara.
Në portë, përballet me plakën që thotë:
do regullojmë jetën tonë.Tjetri nuk foli.Shikonte tutje bënte kryqin
dhe ecte sikur do të takonte dorën e plakës ose atë pupël.
 

4 σχόλια:

  1. jam argjend nga Garman, isha martuar para 8 vitesh pa nje femije, isha duke kerkuar shume per nje zgjidhje sepse doktori tha qe nuk mund te mbetem shtatzene, por nje shoku im me drejtoi tek nje magji e quajtur Dr white, dhe une i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë në rregull me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë të përsosur, unë shkova në spital për provë dhe ata konfirmuan se isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe jam gjithashtu një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë jush Dr e bardhë, kontaktoni atë për të gjitha llojet e zgjidhjeve

    1) nëse doni të ktheni ish-in tuaj.
    2) nëse doni që magji të mbetet shtatzënë.
    3) nëse doni të ndaloni abortin.
    4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
    5) magji për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
    Dhe të tjerët.
    ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Përshëndetje të gjithëve që kanë nevojë për ndihmë,
    Unë dua t'ju prezantoj agimin e nënës, ajo mund t'ju ndihmojë të zgjidhni problemet tuaja.

    Nëse dëshironi që Herb të mbetet shtatzënë.
    Nëse doni që magjia të sjellë përsëri ish/të dashurin tuaj.
    Nëse doni që paratë të vijnë gjithmonë tek ju.
    Nëse dëshironi që biznesi juaj të rritet.
    Nëse doni që dikush të humbasë pas jush.
    Nëse doni një ritual të menjëhershëm të parave.
    Dhe E.T.C. NTHERNA DAGN mund t'ju ndihmojë edhe për të shëruar çdo lloj sëmundjeje, ajo është një shtrigë e fuqishme, ajo më ka ndihmuar mua dhe shoqen time në mënyrë të shumëfishtë, mund ta kontaktoni me email. dawnacuna314@gmail.com. WhatsApp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή